Dags för tjejkväll!


Eftermiddagen har varit väldigt lugn, likaså var förmiddagen med, egentligen!
Jag tog itu med tvätt, disk och lite undan plockning efter familjen och sen blev det lite slappande till "Våra bästa år", "How clean is you're house" samt fredagens avsnitt av "Vampire Diaries"! *så bra program*
Det var rätt skönt då jag har varit väldigt trött och frösen idag! *underbart att slappa*
Sen blev det mest att hämta lillan på dagis, ta in posten och medans barnen lekte ute så passade jag på att påbörja lite av renskrivningen av Davids ordersedlar inför fröförsäljningen!
Han har kämpat på riktigt bra då han redan sålt för 4099kr och är inte riktigt färdig ännu, så det kommer säkert bli mer!!! *hejja, hejja, hejja*
Så då han berättade att om klassen sålde för 10 000kr så skulle de få 3000kr till klasskassan och snart har han sålt halva vägen dit! *jätte bra jobbat vännen*
Sen har Theodor varit ner till stan en sväng och inhandlat en ny fotboll då någon har snott hans röda puma boll som han fick av sin moster för 2 år sen. Tycler synd om honom då han verkligen gillade den bollen! Men vi har lite hopp om att den kommer fram så småningom. Folk runt omkring gården kan ju inte hålla grejorna gömda i all evighet! =P
*visst köpte han en snygg boll*
.
David är nu iväg till Väslviken och handlar lite som jag inte visste att vi behövde, älsklingen handlade på vägen hem men då jag inte visste detta så blev det inte med! Snällt av honom att åka och handla åt mig med tanke på att han haft en väldigt lång dag! *tack älsklingen min*
Så imorgon kan jag baka med de sista äggen som finns kvar....hade tänkt baka upp alla idag men då sockret inte räckte, eller bakpulvret, så fick det bara bli två satser med apelsinmuffins!
Jag hoppas de smakar gott! Men det märker vi när de är klara, då den sista plåten står inne i ugnen nu!
Så bara muffinsen är klara ska jag försöka få i mig lite lunch.....nu piper det....snart tillbaka......
Jaha, då var de klara så jag ska avsluta här för att peta i mig lite lätt mat.....väldigt sen lunch idag med andra ord. Och sen blir det att gå till Elle för vår efterlängtade tjejkväll! Ska bli såå himla kul! som varje vecka! =P
En vecka är så lång tid när man väntar på något roligt. Och DH och CT kvällarna är heliga och INGET får förstöra dessa! Jag missar inte ett enda avsnitt! =D
Men nu ska jag göra det jag måste så jag kommer iväg någon gång! Men önskar er alla en underbar kväll så hoppas jag att jag orkar in och skriva en liten uppdatering när jag kommer hem, innan jag stuper ner i sängen för några timmars sömn innan en ny dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback