Det öser ner!


God morgon världen!
Vaknade av Emilias prat utanför dörren och av regnets droppar emot taken! Idag verkligen öser det ner här i Karlstad!
Så jag är lite glad att vi inte har några uteaktiviteter inplanerade för dagen! =P
Gårdagen var som sagt riktigt bra, skrev ju om allting i går kväll så behöver inte direkt upprepa mig något. Kan bara berätta att jag i alla fall inte tog natten direkt efter mitt senaste inlägg utan chattade med roliga människor på fejjan och sen blev det att möta en "granne" utanför på en cigg....det blev en lång (eller flera om man föredrar det) då jag inte kom tillbaka in förren 23. *Oops*
Men det var trevligt. Bara lite synd att jag inte hann säga hejdå till människorna på chatten eller godnatt så ska i alla fall ringa min älskade mamma under dagen och kolla läget! =)
Snart ska lilla Emilia duka till frukost här! *gullunge*
Och sen när vi ätit och städat undan blir det att kolla vilka kläder mm vi ska ha på oss idag för efter lunchen blir det en biltur till Deje för att träffa Helena & Jörgen med deras lilla dotter Ellie! *längtar*
Det ska bli såå himla kul att träffa dem igen, det var alldeles för länge sen och vi har nog båda varit dåliga på att höra av oss. Men det kanske vi kan ändra på! =P
Så idag ska jag få umgås med en underbar tjej OCH få snosa på lite gosig bebis! *sweet*
Sen blir det väl hem ochinvänta pojkarna....som vanligt vet man aldrig när de kommer. Men men....de dyker alltid upp! =D
Vad ska ni andra göra idag då? Något alls som ni kanske vill dela med er av? Jag blir så nyfiken på alla mina läsare, de jag inte redan vet om! Så kom igen och visa er lite nu! =P
Ha nu en bra dag så återkommer jag säkert med någon mer uppdatering!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann

Nina hoppas allt är bra...

Här blir det lugna puckar och att njuta av rasten annars jobbar jag hela långa helgen....Här i Karlskoga öser regnet ner med...

Postat av: Nina

Det är bara fint här, allt bra med dig med?

Vad trist att jobba hela helgen, men antar att det kan vara så mellan varven.

Trist väder idag, men förhoppningsvis hittar solen fram snart igen!

Ha det gött!

Postat av: Ann

Jo tyvärr är det så i mitt yrke att man jobbar hela långa helgen, men jag tänker så att jag ser framimot de lediga helgerna så går jobbar helgen bra...

Jo tack allt är fint med mig i morgon bär det av att hälsa på syster Jenny m familj...

kram

Postat av: Nina

Jo det gäller ju att hitta de små knepen som får allt att gå enklare! =)

Vad roligt! Jag hoppas allt är bra med henne med, och så får du ha en riktigt bra dag!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback