Endast...


...Nina är vaken!
Är så himla tyst och fridfullt här just nu då alla andra sover fortfarande, och jag kan lova att jag hade också sovit om det inte vore för min förbannade allergi som gör att jag antingen är snortäppt i näsan eller att den rinner konstant. Men dock täppt för det mesta så då vaknar jag för att det är svårt att andas! *suck*
Men men...det går väl över någon gång. Bara tråkigt när man varit så här i över två veckor! =(
Solen skiner lite på framsidan och på baksidan är det jätte mycket moln. Så har ingen aning om vad det blir för väder idag!? =S
Men jag hoppas på att vi slipper regn i alla fall så man kanske kan vara ute lite! =)
till regn!!!!
.
Men men....vi har en del att göra i dag med så vi kanske inte hinner vara ute så mycket! *hehe*
Men det gör inget det heller då jag just nu bara är glad över att vi har en massa planer och att vi kan göra saker! *me like*
Så vi kommer börja dagen med frukost och små städande här hemma, och efter detta blir det att packa väskorna för att åka till badhuset där vi kommer spendera ett par timmar i alla fall! =D
Efter badet blir det att åka till väslviken för att utföra vår vanliga veckohandling innan vi åker hem för att äta mat! Och nu är jag lycklig över att jag gjorde all mat klar igår så vi bara kan värma idag! *me like*
Sen efter maten blir det att fortsätta städa det vi inte hann innan vi åkte, om vi inte hann allt! Sen blir det antagligen dags att ta bussen till stan med Theodor och Juliette för att kolla på dansuppvisningar! *kul*
För idag är det internationella dansens dag. Så då har de dansuppvisningar och lite annat på torget! Första omgången är kl 12-14 och andra omgången är kl 16-18. Vi kommer gå på den senare! *längtar*
Efter detta blir det att ta bussen hem då Theodor blir hämtad för sin umgängeshelg hos sin pappa och vi andra ska göra allting klart för vår hederliga mysfredag med ännu ett avsnitt av Talang! =D
Så det här är typ vår dag. Vi får se vad mycket tid vi har över sen och vad vi kanske kan hinna med! Men jag lovar att försöka uppdatera mellan aktiviteterna så ni får se lite bilder! =)
Ha nu en bra dag, så ska jag mysa upp mig i soffan med Emilia som precis kom upp! *like*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback