Glada nyheter!


För en liten stund sen fick jag ett väldigt trevligt samtal från svärmor!
Hon ringde för att berätta att hon har fått en lägenhet i Karlstad och att inflyttning sker i Juli! Jag är så glad för hennes skull, och självklart för barnens och vår skull då vi får träffa henne oftare och lite mer spontant!
Så nu räknar vi ner tills dagen D då hon är så mycket närmare! *längtar*
Sen berättade hon även att hon nu lagt handpenning på en liten valp, vi visste att hon skulle ha den, men nu är den tingad!
Det är en liten valp efter en hund som heter Zava och är vår underbara Claes vovve! Och den lilla valpen, och nya familjemedlemmen, ska heta Zorro! =) Ett jätte coolt namn tycker jag!
Så snart kommer vi ha två supersöta hundar i familjen då min mamma har en annan valp efter Zava....lilla super gulliga Ziva!!!! *me like*
*Nu är det inte en sådan här hund de har utan mycket mindre ras och myscket, mycket sötare! Men gillade bilden med tanke på nappen i munnen!*
.
Så svärmor! Jag är så glad för dig och vi längtar alla tills du är här på heltid så vi kan träffas mer och du får spendera mer tid med barnen! De kommer gilla det lika mycket som dig! *Kramar om*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: syster ia

Och vi ska ju oxå ha en från honom :))



Den svarta :))



Så det blir snart 3 st i familjen :))



Kramar

Postat av: Nina

Jag veet!! Och den är sååå himla fin! Lycko er!

Kramizar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback