Hunnit mycket!


Nu är vi hemma igen och har precis ätit klart och fått in alla varorna!
Vi har nu varit och veckohandlat samt varit ut till FBK-shoppen! *nice*
Jag köpte en vit tröja....delvis för att den passar till allt och delvis för att den satt så konstigt och var så himla stor i ärmarna att jag antagligen kommer behöva och vilja köpa en ny när man gått ner en massa i vikt! =P
Så jag är rätt nöjd! Jag har ju en matchtröja, som jag velat ha jätte länge. Och bäst av allt är att den var på rean nu så kostade bara 275kr! *sweet*
Nu väntar jag mest på att klockan ska närma sig 14 så jag ska gå och hämta lillan på dagis, samt lämna ett paket kaffe till en granne, då vi köpte med det åt henne!
Sen blir det hem för att städa och få mig själv samt barnen klara så pojkarna kan gå till sin faster....där de sen ska vidare till sin pappa och resten av oss kan åka ner till torget för att vara med och fira SM-Guldet! *me like*
Vad ska ni andra göra idag då?
Nu börjar ju solen titta fram med! Det gillar jag skarpt! =P
Nä....ta och avlsuta detta för att plocka undan lite så jag bara kan städa när jag kommer tillbaka från dagis! Men ha en riktigt bra dag allihopa! Så återkommer jag senare ikväll om tid och ork finns!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback