Lördag :)

Välkomna tillbaka till fågelskrämmans blogg! *hahaha*

Sminade mig lite igår och som vanligt somnade jag med det på och nu ser man ju ut som man förtjänar! Man skulle kunna tro att jag fesstade loss och är riktigt bakfull! *asg*
Kanske borde tvätta bort det nu, innan man går utanför dörren mer idag! =P
Nu är lördagen här, ÄNTLIGEN, som barnen säger! =D
Själv har man varit vaken sen 5 imorse då lillsnuttan vaknade och vägrade sova och bara grät för att hon inte fick se på tv för mig! *elaka mamma*
Men till slut fick jag henne att sluta gråta så vi låg i "min" säng och mös tills efter 6 då hon fick gå upp och kolla på tv! *mys*
Så sen dess har vi ätit frukost, fått på oss kläder, rengjort köket och döttrarna har smitit in till grannen på lek och lämnade mig kvar ensam här! =/
Så under den sista stunden har jag äntligen fixat med Spotify på min dator! *yeeees*
Och suttit och lyssnat på musik! Men mest har jag lyssnat på underbara Rasmus Eriksson från Talang igår! Hans röst ger mig rysningar i hela kroppen och han är så förbannat duktig! *me like*
Så gissa om jag lätt skulle se honom live om han spelar sin trubadur i närheten av Karlstad någon gång!!! *vill, vill, vill*
Jaja....men sån tur har man väl aldrig, så bara att fortsätta kolla på Talang och kolla på youtube på honom! =)
Men men....nu ska jag avsluta detta och se om jag kan hitta på något att göra eller om jag ska smita in till grannen med och se om jag kan flörta till mig en kopp kaffe!
Ha det gött så länge så återkommer jag säkert mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback