Lunch!


Hej igen!
Nu har jag varit inne hos grannen och pratat bort lite mer än en timme och vi har nu precis ätit lunch! Idag blev det en väldigt lätt lunch som bestod av kryddstarka nudlar, några glas mjölk och en smörgås! *gott*
Och Emilia är såå lycklig nu när hon äntligen har fått de efterlängtade nudlarna! =D
Och nu har jag precis tagit disken och städat undan i köket. Emilia har fått sitt lördagsgodis och kollar på film på sitt rum medans Juliette sitter vid datorn med en kompis!
Själv tänkte jag ta det lugnt och slappa lite och små titta på veckans avsnitt av Våra bästa år eller liknande!
Så fort det är klart blir det att förbereda middagen som serveras kl 17, så måste snart börja marinera och klyfta potatisen!
Men ha det gött så länge så återkommer jag senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback