Massor av vin!


Oj, oj, oj...vad trevligt vi har haft ikväll! Men det var inte direkt oväntat med tanke på att Tine och Harald är två himla goa och underbara människor! =D
Massor av trevligt prat och "massor" av öl (för grabbarna) och vin (för mig i alla fall)!
Tine måste upp för att jobba imorgon så jag drack nästan 2 hela flaskor ensam! OjOjOj, undrar hur jag kommer att må imorgon egentligen???
Och vi som ska åka till Deje och träffa underbara Helena och lilla Ellie!!!
Men men....synden straffar sig själv, och egentligen vet jag att det kommer gå jätte bra! Jag brukar aldrig bli bakfull så varför skulle jag bli det nu???
Jaja...tänkte mest hoppa in på bloggen och säga att jag haft en underbar kväll och är på superduper bra humör och vill inte alls ta det lugnt och lägga mig, men har egentligen inget val....men party, party vore kul nu!!! =P
Men men...jag säger nu GOD NATT till alla mina underbara läsare, vänner och självklart min underbara familj! I LOVE YOY ALL!!!
*P.S. Om det är några stavfel, så snälla ha överseende med detta då jag druckit massor av vin!!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback