Mätt i magen!


Då var man hemma igen!
Älsklingen och jag tog en tur till stan för att äta lunch, känns lite konstigt då vi ätit ute tre dagar i rad, men samtidigt har det varit väldigt kul och skönt med tanke på att det var väldigt länge sen vi gjorde något alls bara vi två! =D
Jag hoppas vi kan göra något snart igen, det livar upp förhållandet och man känner sig lite mer levande!
Idag blev det kinamat på restaurang Nya Peking! De har så himla god mat!
Nu borde snart David komma hem och sen är det bara 30 min kvar tills jag ska gå och hämta lillsnuttan på dagis!
Sen måste vi börja städa lite här hemma så det blir klart någon gång! Om vi fortsätter i den här takten kommer ingenting bli gjort idag, och det går ju inte! =P
Men ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi säkert mer senare igen!
Jag verkar ju ha kommit in i en positiv blogg-period nu så! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback