Nu är det helg!


ÄNTLIGEN!
Nu har jag gjort precis allt som jag skulle, och lite till så nu kan jag ta helgen med gott samvete! Och det känns helt underbart!
Och så är det sån skön känsla när det är nystädat! Man blir så mycket gladare och piggare. Och det är ju aldrig fel!
Sen gör solen att allt känns lite mer underbart! *love it*
Så vad har ni haft för er sen sist då?
Så med tanke på att allt gick så himla snabbt som det gjorde funderar jag mer och mer på att ta med mig Juliette till stan och försöka inhandla nya skor till henne och Emilia. Älsklingen får vi köpa till en annan dag. Kanske kan ta en tur nästa gång han har en ledig vecka så vi kan kolla i lugn och ro....det vore underbart! =)
Men vi skulle kunna köpa skor en annan dag, men samtidigt är jag rätt pigg just nu och känner att jag vill ha något mer att göra. Så varför vila när man har så mycket energi?
Nä...nu ska jag prata med en vän och älsklingen och sen får vi se vad som händer! Ha det gött så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Casperalba

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Postat av: Nina

Thank you! I promise to do my best! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback