Snosat baby!


Dagen har varit väldigt lugn. Efter frukosten satt vi mest och tog det lugnt och sen ringde jag hem Juliette vid 11 tiden så hon skulle ha lite tid på sig att komma hem och hinna med att äta.
Idag fixade älsklingen lunch och då ingen av oss var direkt hungriga fick det bli hamburgare. Inte så mättande och går snabbt att tillaga! *skitbra*
Sen efter maten blev det att hjälpa flickorna att borsta sina hår och få alla klara för att åka till Deje och träffa en underbar gammal väninna med sambo och baby!
Och herregud vad söt lilla Ellie är!!!
Jag fick både snosa, bära och rapa henne! Och när hon var i älsklingens famn pratade hon jätte mycket....så söt!
Och sen spydde och freglade hon en del på mig, men det är så det är med småbarn och jag har ju tvättmaskin så inga problem alls!
Det var i alla fall otroligt kul att träffa dem och jag hoppas verkligen vi ses snart igen!
Här får ni en bild på deras lilla underverk! Titta och bedåra!
Nä...nu ska snart Emilia få kvällsmat och sen måste hon duscha och göra sig klar för natten, så lika bra jag avslutar här och gör lite "mammanytta"! =P
Men jag hoppas er dag har varit lika bra som våran och jag kommer säkert in mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback