Spontan kvällstur!


Sen förra inlägget blev det en hel del slappa på altanen och bara njuta av värmen, men jag hann även med att göra klart hela tacogratängen som skulle bli vår middag idag, men då vi drog iväg en sväng får vi värma på den imorgon istället, vilket passar riktigt bra då vi har en del planer samt en del sysslor att ta itu med! =P
Men men....vi fick lite långtråkigt och tog en tur ut till Rusta för att inhandla en insektsdödare och solcellslampor, men jag kan lova att vi kommer därifrån med bra mycket mer, då köpte vi även baconsnacks, rengöringsmedel, disktrasor, svampar, borste, hår och kroppsprodukter, kökshandukar, lågenergilampor och lite annat smått! =D
Efter Rusta skulle vi köpa glass med barnen och tänkte att Willys har säkert, men NOPE, så vi fick gå ut till bilen och åka till Väslviken istället!
Emilia ville inte alls ha lösgllass så hon valde en 88:an istället! *gott för henne*
Vi andra valde bägare/våffla med tre kulor!
Jag valde melon, dulce de leche och regnbåge! *sååå gott*
Nästa gång ska jag lätt välja strawberry cheesecake! *smakade mumma*
När vi alla hade fått våra glassar gick vi ut och satte oss i solen för att njuta av dem! *skönt*
Nu är vi i alla fall hemma igen och har precis plockat in varorna och satt Emilia vid matbordet för kvällsmat, och barnen plockar med sina sysslor under tiden! Så fort hon ätit klart ska hon gå och sova!
Och när vi sen lagt lillan får de andra två gå ner på rummet och se en film, spela eller t om sova då jag och älsklingen ska se en gammal film som heter "Rose red"! *skrämmande*
Sen blir det sängen så vi hinner få lite skönhetssömn innan morgondagens aktiviteter och sysslor! *me like*
Så med detta önskar jag er alla en underbar kväll och jag hoppas ni får sova riktigt skönt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback