Talang del 4


Här kommer en snabb uppdatering av kvällens talang avsnitt och det var en del bra med den här gången, men jag valde två hiss och en diss! =)
Så jag börjar med dissen. Och där hamnar "Ullaredsdansen"!
Den var riktigt dålig och verkligen inget man vill se igen och själv skulle jag verkligen inte kalla det för revy av något slag!
Sen ska vi väl då ta de jag hissar. Och mitt första val är "Håkan Berg" som trollar och misslyckas radikalt, men trots detta får stående ovationer och han gör det på ett himla bra sätt! *gillar*
Mitt andra val blir "SOPranos"!
Det är två killar som spelar trummor på soptunnor, och det var riktigt bra samt väldigt underhållande! *gillar skarpt*
Det var mina åsikter om kvällens talang, och jag längtar massor tills nästa fredag då ett nytt avsnitt kommer! *längtar*
Men nu ska jag fixa med barnens påskägg för att sen ta kvällen för egen del. Antingen blir det att sova eller så blir det att hitta på något med älsklingen. Men det återstår att se!
Önskar er alla en underbar fortsatt trevlig fredagskväll så ses vi mer imorgon! Och sov så gott sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback