Talang del 5


Ledsen att jag inte skrivit tidigare om dagens avsnitt av Talang, men det var lite svårt den här gången, men känner nu att jag ger upp. Så den här veckan kommer jag bara visa min favorit, då de resterande var antingen skit eller medelmåttor i mina ögon.
Och jag orkar inte försöka plocka ut en enda diss ELLER lägga upp flera stycken!
Så ni får klara er med min personliga favorit!
Och den här veckan går min röst till en kille på 11 år som heter Christoffer Collins och han dansar till Michael Jackssons låt Billie Jean! *underbart*
Han är riktigt skicklig och jag längtar redan tills "finalen" så man får se honom igen och förhoppningsvis då även med en annan av Michaels låtar!!! *hoppas*
Här kommer filmklippet!
.
Jaja, det var allt för mig just för stunden, och tror inte jag kommer uppdatera något mer idag då jag känner mig väldigt trött och helst av allt bara vill sova!
Så med detta önskar jag er alla en underbar fredagskväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback