Trevlig kväll och "god" morgon!


Blev inget skriva igår kväll då filmen vi såg var bra mycket längre än vi hade räknat med!
Men kvällen var underbar med super goda varma mackor som jag och älsklingen gjorde tillsammans. Och filmen var hur bra som helst!!!
Så vill ni se en bra drama komedi så rekomenderar jag denna:
Sen gjorde vi oss iordning för att lägga oss, var bara tvungen att få lite liv i älsklingen, då han hade somnat till filmen. Inte konstigt då han var trött samt att han skulle upp tidigt idag för att jobba! *stackaren*
Men han blev lite pigg där ett tag! ;)
Morgonen har varit okey, barnen har tjafsat lite med varandra och Theodor var lite sur över att David var in och väckte dem ännu en morgon. Men inget som man inte klarade av utan att förvärra morgonen! *skönt*
Nu ska jag snart skicka iväg Theodor till skolan då han tyvärr tappade sin cykelnyckel i fredags så nu kan han inte cykla innan han köpt ett nytt lås.....igen. Så han måste snart gå om han ska hinna i tid, sen blir det att skicka iväg David och sist Juliette, som får gå då jag går till dagis med Emilia!
Sen blir det hem och plocka lite och förbereda frukost innan Elle kommer! Hon skulle kolla i frökatalogen och så kan vi prata lite....UTAN barn! *underbart*
Och då ska vi äta frukost tillsammans....det är mycket trevligare med frukost sällskap! =P
Nä...nu måste jag göra mig klar och börja skicka iväg lite barn! Ha en bra dag så återkommer jag säkert senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback