Trött jag blir!


God morgon på er!
Gårdagen gick väldigt bra. Och rätt snabbt under eftermiddagen, då jag städade lite samt planterade solrosor med Juliette!
Men kvällen (tidiga) blev lite längre innan underbaraste Elle kom för vår tjejkväll!
Men känner mig inte helt okey, och inte verkar jag ha lärt mig något av min trötthet i lördags då jag somnade medans mina "gäster" var kvar!?
Nä..inget har jag lärt mig för jag somnade efter DH igår kväll, under ett annat program, och Elle var fortfarande kvar! *suck*
Så hon väckte mig när hn gick hem!
Så gissa om jag blir trött på mig själv!!!???
Hur i helskotta kan man vara så trött att man bara somnar, så där?
Och då har jag ändå inte ens varit så trött under de sista två dagarna utan verkligen haft min ork tillbaka, men samtidigt inte gjort så jätte mycket!
Fattar det inte!?
Jaja...gjort är gjorrt, men Elle! Jag ber i alla fall om ursäkt! *love you*
Nu ska jag snart lämna min lilla på dagis, och morgonen har gått i en rusande fart. Alla barnen är klara, två är redan på väg till skolan. Och jag har fått igång både en diskmaskin samt en tvättmaskin och skrivit i dagens syssloschema! *nice*
När jag lämnat lillan blir det hem för att ringa tillbaka till friskvården och boka en ny tid för min hälsoprofil och sen har jag inget inplanerat så ska nog försöka ta det lite lugnt, läsa lite på grammatiken och bara vara!
Det var ett tag sen sist jag bara va, så idag står det högt på min lista!
Sen i eftermiddag blir det en tur ut till Gruvlyckan för ett möte angående David och hans skolgång! Och jag hoppas vi kan komma fram till något vettigt idag för detta med att springa till skolan på en massa möten är inte riktigt min grej och det är inte kul för barnen heller! *suck*
Nä...ska ta och avsluta och få lillan klar för att lämnas på dagis! Och jag tänker inte skriva att jag ska försöka uppdatera senare, då det antagligen inte kommer att hända. =(
Men jag önskar er alla en riktigt bra dag! Och så hoppas jag vi ses snart igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback