Valborg!


Ja, snart är April slut och vi går in i Maj månad vilket innebär att det nu bara är 28 dagar kvar tills vi ska på vår efterlängtade teater föreställning!! *längtar*
Så vad ska man göra en dag som denna då?
Ikväll blir det i alla fall en tur till Mariebergsskogen för att kolla på majbrasan och jag hoppas att vi kan hålla Emilia vaken och på relativt bra humör tills dess! =)
Under dagen idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag ska antagligen gå igenom alla mina fröer och se vilka jag kan plantera och vilja jag inte kan plantera. En hel del av det jag köpte kommer jag inte kunna använda i år! *snyft*
Så med vår vanliga otur får jag nog lov att åka till plantagen eller liknande och inhandla lite blommor för att fylla ut på gården. Men det löser sig alltid! =)
Sen vet jag inte om älsklingen ska riva mossa från gräsmattan idag. Vi har pratat om det i alla fall. Och sen hoppas jag att det inte dröjer alldeles för länge innan det blir helt grönt och fint! *hoppas*
Så vad ska alla ni hitta på idag då?
Inget roligt ni kan dela med er av eller några roliga förslag på vad vi kan hitta på? Hjälp mig lite vet jag! =)
Nä...har inte så mycket att skriva så avslutar och önskar er alla en underbar dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback