3 gått, en kom :P


Nu har skolbarnen kommit iväg, fast det var ju en stund sen egentligen. ;)
Och Juliette är extra glad idag då farmor ska vara med en heldag i skolan, så då fick jag en extra hit hem.. *myys*
Så idag är jag hundvakt åt världens sötaste lilla kille...Zorro!
Om ca 30 min ska jag lämna lillan på dagis, så fram tills dess blir det nog rätt lugnt med lite tid framför datorn. Sen när jag kommer hem ska jag käka frulle och resten av barnens skoldag ska jag spendera i barnens garderob varvat med att umgås och promenera med lilla Zorro! *gött det*
Jaja....ska väl fixa lite hushållssysslor med. =)
Vad har ni för planer för dagen? Jobb? Studier? Eller annat roligt?
Fortsatt trevlig tisdag önskar jag er alla! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elle

Ska väl ta hand om min stackars karl som är döende i soffan...

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Just nu finner du en massa roliga tävlingar i min blogg. T.ex. i samarbete med Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra (kommer snart) och Ziperall samt en massa andra roliga företag - där du kan vinna bland annat, Zumba DVD, smink ifrån t.ex. märket MAC, smycken, skönnhetsprodukter osv. Direktlänk finner du här: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback