ÄNTLIGEN!


Såg precis att riksbyggen ÄNTLIGEN är här och drar upp stubbar på grannarnas trädgård...de sågade ju bara av dem i vintras! *suck*
Och sist jag pratade med dem (i våras) så skulle vi få nytt/helt staket på baksidan så fort de hade dragit upp stubbarna och lagt på massa jord.
Så tänker man efter så tog det i alla fall 4-5 månader mellan nerhuggning och borttagning....så då kanske de lägger på mer jord i....ja säg....december/januari.
Men då är det vinter så då får det vänta till våren och det kommer inte bli förrän i maj/juni när de får tag på jord....vilket innebär att de ska bygga nytt staket i.....kanske.....september/oktober 2012, men då är det ju höst och ingen ide...så ja...vad tror ni......sommaren 2013 KANSKE vi kan få ett jävla staket!!!!?????
Patetiskt!
Jaja....nu ska jag fortsätta med mitt....ses sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

Postat av: Nina

Hej!

Jo då, det är bara bra. Hoppas det är bra med dig med!?

Okey, tack för tipset...då får jag gå in och kolla sen! ;)

Ingen fara....

Ha en bra dag du med!

Kram Nina

Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

Postat av: Nina

Hej!



Självklart kan jag kommentera på din blogg...speciellt mer än gärna då jag håller med om de dåliga kroppsidealen.... :)

Jag håller en tumme för att du "gillar" min blogg så du lägger till den, då jag verkligen vill ha fler läsare! =)



Din reklam gör du helt rätt i.

Mvh

Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback