Dåligt idag!


Inte många inlägg hittills idag...men ni får se positivt på det, då ni får en chans att vila era ögon! =P
Men min brist på blogg inlägg idag beror på att vi haft ett jävla oväder så min dator och mitt modem har varit "off". För att ta det säkra före det osäkra. Men nu har det ljusnat på lite så har chansat och satt igång det en stund. I värsta fall får jag väl dra ur allting igen! =)
Hur har er dag varit idag då? Har ni också haft världens oväder eller har ni haft tur med fint väder? *nyfiken*
Min dag har varit väldigt lugn. Började dagen med en kaffe med Tine och sen fixade jag frukost och efter det så drog alla ungar och jag själv satt vid datorn en liten stund.
Sen kom ovädret och man har bara suttit, suttit och suttit och haft väääääääldigt tråkigt! *suck*
Vi kom ut en sväng förut när vi åkte till ica för att inhandla grönsaker och godis.
Sen var vi hem och jag lagade mat. Idag blev det taco's...sååå himla gott!
Och eftermiddagen har jag suttit lite till, åt ca 8 godisbitar förut, då jag nu köpte godis till mig för första gången på ca 7 veckor. Men smakade inte så gott så det kunde ha kvittat! =(
Så nu inväntar jag en lugn kväll med mina ostskruvar som jag verkligen kommer att njuta riktigt mycket av! *såå goda*
Har ni några roliga planer för kvällen då? Eller resten av helgen? Eller blir det bara lugnt?
Här blir det lugnt. Pojkarnas pappa kanske kommer förbi en sväng sen, han ska ta sig en titt på vår bil och avgöra om han kan byta multiremmen på den! *hoppas*
Annars blir det att ringa runt på måndag och kolla priser.....*suck*
Nä...jag har inget roligt att skriva och känner inte för att skriva heller. Så avslutar nu och ser om jag kan hitta på något att göra!
Ha en riktigt trevlig kväll allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback