Fick något att göra!


Dagen blev inte helt uttråkad! ;)
Vi tog en tur ut till polisen för att hämta mitt pass och sen åkte vi till stan för att leta efter små förpackningar av schampo, balsam, duschtvål och tandkräm samt en reseladdare till min mobil.
Vi hittade det mesta, efter många om och men, fast det under en period verkade helt hopplöst! *fniss*
Vi åt även lunch på stan, älsklingen åt kebabtallrik, Emilia pasta med köttfärs och majs och själv åt jag pasta med kyckling! *mumma*
Sen blev det en tur till leksaksaffären där Emilia fick välja något litet för max 50kr. På rean hittade hon massa badtillbehör till dockan så en lycklig liten tjej fick vi med oss ut därifrån! *gött*
Och nu är vi hemma och älsklingen försöker få ihop reseladdaren (eller ja adaptern) så jag kan stoppa ner allt detta i en påse inför packningen! *nyfiken*
Så nu blir det nog rätt lugnt resten av dagen om vi inte får något annat "cp-ryck" och drar iväg någonstans! *fniss*
Ha en fortsatt bra lördag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback