Onödig information....


Ville verkligen inte ge er ett alldeles för långt inlägg....så tänkte att jag skriver ett till då jag är så j*vla uppe i varv och verkligen inte kan koppla av alls! *suck*
Och insåg att vi snart går in i september månad vilket innebär att min födelsedag närmar sig med stormsteg! =)
Idag är det bara 19 dagar kvar tills jag sitter på ett tåg till Stockholm! Där kommer syrran möta mig och sen har jag ingen aning alls om vad som händer eller var vi ska! *spännande*
Det är nu också bara 15 dagar kvar tills sista svarsdagen till min fest och jag hoppas verkligen att alla svarar innan dess....i alla fall de som kan! =)
Och med andra ord är det bara 22 dagar kvar tills min födelsedag är här och jag fyller "gammal" och med andra ord bara 23 dagar kvar tills det är PARTYYYY!!!! *wiiiieeee*
Och innan dess har jag en del del kvar att fixa med samt att jag är rätt uppbokad! Men det är sååå himla underbart då allting är sådant som jag ser fram emot. Men tänkte i alla fall berätta lite om alla planer för er alla underbara läsare!
Så då ska vi se....
  • 1/9: Umgås med Sandra under förmiddagen!
  • 2/9: Fixa med bilen!
  • 3/9: Loppis på Ikeas parkering!
  • 3/9: Ev fest/middag hos en väninna!
  • 5/9: Umgås med Theresia!
  • 16/9: Nagelförlängning på Beauty Center!
  • 17/9: Middag hos mamma!
  • 18/9: Fotvård av svärmor!
  • 19/9: Packa det sista!
  • 19/9: ÅKER JAG!!!! =)
  • 22/9: Kommer jag hem och min födelsedag!
  • 23/9: FEST!!!
Sist men inte minst:
  • 2/10: Middag hos svärmor!
Inte så jätte mycket inplanerat...kanske....men tillräckligt då jag har en del listor att gå igenom och sen packning samt se till att allting är klart innan jag åker.
Stressad känner jag mig inte, men lite luddig och snurrig samt spänd! *nyfiken som fan*
Men men....allting kommer säkert bli skit bra och jag kommer garanterat ha jätte kul!
Ska bli såå himla roligt att spendera ett par dagar med syrran! *längtar*
Sen har folk frågat mig vad jag önskar mig. Det har varit en svår fråga i år då jag för en gångs skull inte direkt önskar mig någonting alls. Men jag har kommit på några saker...en som jag verkligen, verkligen vill ha och sen sådant som jag ALLTID gillar och uppskattar!
Vill ni veta?
Jaja....ni får veta oavsett vad! *fniss*
  • Pengar till en tatuering med alla barnens namn samt ett par ögon i "nacken"!
  • Alla Desperate Housewife boxarna!
  • Alla Twilight filmerna! *love them*
  • Heminredningssaker så som ljus, ljuslyktor, ljusstaker mm.....*underbart*
  • Eller kanske presentkort på något kul, fint eller bra! =)
Det var ju väldigt svåra saker! *hahaha*
Jag antar att jag inte behöver avslöja vilket av dessa jag önskar mig mest??? *hahaha*
De som känner mig tror jag vet! ;P
Nä! Nu ska jag ge mig för idag, stänga ner datorn och försöka koppla av till tv:n så jag kanske kan somna någon gång!
Tack för att ni finns och läser min blogg!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: En Bitter Blondon

Hej! Grattis till vinsten i min tävling! Vänligen skicka mig dina uppgifter (mail, adress, tel nr) så du får din vinst.

Må så gott



Josey/En Bitter Blondin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback