Seconds Apart...


...hette filmen vi såg ikväll. Och visst fasiken hade jag rätt att jag inte skulle klara av att hålla mig vaken. Men det gjorde inte älsklingen min heller, utan vi sov båda så gott de sista 20 minutrarna av filmen! =D
Dock vaknade jag innan älsklingen och låg och lyssnade på hans lugna andetag och njöt av tystnaden som låg över hemmet! *underbart*
Strax efter vaknade han till och jösses vad han hade dreglat ner min tröja på magen! *hahaha*

Gör inget, då jag är van! ;)
Och sen är hans dreglande ett tecken på att han sover gott! *gud vad jag älskar min man*
Jaja....tänkte berätta lite om filmen! Som jag skrev först så hette den "Seconds Apart" och vi tyckte båda den var riktigt bra! Extra plus i kanten då den inte är som andra filmer! Och då många filmer påminner om varandra så blir vi lika nöjda varje gång vi lyckas hitta någon som är lite "udda" eller annorlunda, om ni hellre föredrar det ordvalet! =D
"Seth and Jonah are twins with a dangerous ability: telepathy. Things start to spiral out of their control as their classmates end up dying in twisted and bizarre ways. The police suspect them. But, jealousy begins to divide them and soon they can no longer trust each other. Leading up to a horrific battle against themselves."
.
Ja ni mina läsare! Det var kvällens film och lite onödigt vetande om min underbara man! *fniss*
Med detta tror jag det är dags för mig att stänga ner, ta lite hostmedicin, borsta tänderna och krypa ner i sängen och glo lite på tv tills jag somnar. Behöver all sömn jag kan få inatt, så jag samlar så mycket krafter som möjligt för att kunna få en någorlunda piggare dag i morgon!
Så med detta säger jag nu God Natt och önskar er alla en natt med massor av skön sömn! Så återkommer jag säkert mer imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback