Sov dags!


Kvällen blev inte alls som jag tänkte mig. ingen tv och ingen film! Och inget roligt tölande med elle!
Istället åt jag min sallad framför datorn... =S
Och när jag hade ätit klart så satte jag mig vid datorn en stund till....och den stunden blev vääääääääldigt lång då jag precis är klar med nerladdning av alla låtar till min fest! *wow*
Ja, det tog sin lilla tid, vilket också känns i rygg och röv! *asg*
Men nu har jag en hel del gammal musik, så då återstår bara att gå igenom alla andra låtar på datorn och sen mixa allting på mitt usb-minne!
Sen är det bara att invänta partydagen! =D
Fick ett mms tidigare ikväll från en vän, han var och hämtade någon eller liknande ute vid hagudden och skickade en bild på Theodor och skrev att han har väldigt roligt!
Min fina son!!!
Men men....har inget vettigt att skriva så tar och avslutar och önskar er alla en underbar natt...och så återkommer jag mer imorgon när tid finns, då lillan är ledig från dagis! *hehe*
Sov gott alla underbara läsare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback