Tröttare än....


...på väldigt länge!
Hela dagen har jag gått med ögon som svider och känns som sandpapper! Inget skönt alls! =(
Men men....förhoppningsvis råder lite sömn bot på det så man känner sig lite piggare och mer utvilad imorgon....*hoppas*
Dagen har gått på halvfart och inte haft ork över till någonting alls. Det är väldigt tråkigt då vädret har varit perfekt för lite städning och rensning av fler garderober.
Men men....jag får helt enkelt fixa med det en annan dag! =P
Har gjort lite nytta....fixat en del "gamla" låtar till min 30 års fest....nu är det bara resten kvar! *fniss*
Jaja....så gamla är de väl inte då det är från 90-talet. Men det är ändå typ 15år sen jag lyssnade, festade och dansade till dessa så kan vara lite kul! =D
Sen under kvällen var vi till kvantum och inhandlade en dricka och lite onyttiga chips. För ikväll blir det snigelfart och det innebär slappa i soffan och glo på en film! *myys*

Hoppas dock bara att jag orkar hålla mig vaken hela filmen, tyvärr känns det inte så troligt just nu, så får ta hjälp av munnen och äta på något mest hela tiden....då håller jag mig vaken lättare! *sjukt egentligen*
Vi har nu även fått lillan i säng och det är snart dags för David att komma in för kvällen och sen sovdags för alla barnen!
Men hur har er dag varit? Har ni gjort något roligt eller något annat ni kanske vill dela med er av?
Ni kanske kan komma med förslag på några bra partylåtar??? DET skulle jag verkligen uppskatta! MASSOR!!! =D
Jaja....har ju inget vettigt att skriva så avslutar och slappar lite vid datorn innan det blir film! Ha en super bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback