*ASG*


Kommer ni ihåg att jag skrev om bolaget och deras träfällning mm...?
Nu skulle de i alla fall ta bort grävmaskinen och kärran från vår trädgård...kan ju tillägga att den stått där helt orörd i ca 5-6 dagar....och det har snöat MASSOR under den perioden!
Vi har många gått och funderat på om de kommer loss lätt eller inte....och jag kan ju erkänna att svaret är INTE!!!
Hahahahaha.....fy fan vad kul det var. Jag stod i köksfönstret och kollade hur de försökte dra sig loss med skopan men ingenting hände. Så de här två killarna i bilen, på parkeringen, var verkligen tvugna att gå ut och skotta upp en öppning mm för att sen kanske kunna komma ut, det tog lite tid, inte så farligt, men den hamnade snett, hjulen snurrade och han var fortfarande tvungen att dra och putta med skopan för att komma loss och ifrån vår gård!
Jag skrattade så jag kiknade efteråt....det var så jävla kul!
Här får ni en liten film....kanske onödigt, men det är så kul nu när jag vet hur man delar med sig av filmer så ni kommer nog få ett par framöver!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
.
*Ha det gött*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback