Barnledig!


Nu sitter jag här i lugnet med min godispåse och ett glas med cola zero! *gott som fan*
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Juliette är på på SF med grannen och hennes döttrar, de ska se "Trassel" och sen kommer hon hem och packar för att följa med Claes hem för en övernattning med badhus imorgon.
Emilia har vi "precis" kört till mamma för natten och vi passade då även på att åka förbi apoteket och hämta ut mina p-piller och min astma medicin så nu klarar jag mig ett par månader till! =P
Och pojkarna är hos sin pappa då det är hans helg. Så inga barn hemma och vi kan göra vad vi vill....och vad gör vi då?
Jo älsklingen spelar tv-spel och jag sitter här! *hahaha*
Usch vad patetiska vi är ibland. Men just nu känner jag inte direkt för att göra något annat då vi väntar på att underbaraste Elle och Nicke ska komma på en kaffe efter deras promenad och sen kommer ju Claes och Juliette, så innan de har åkt så känner jag inte för att bara ta det lugnt och mysa heller. Sparar det till sen istället! Och kan vi mysa hela kvällen och hela natten om vi skulle vilja! =P
Mmm....vad gott det var med godis då! Och vet ni vad....för en gångs skull köpte jag inte bara choklad utan annat också! =)
Det händer inte allt för ofta...utan jag är en choklad tjej rakt igenom! =/
.
Nä...nu ska jag sätta på en kanna kaffe då min underbara Elle snart kommer! Och så ska jag spela lite Mahjong i väntan på dem och äta mitt godis!
Men jag hoppas ni får en lugn och bra lördagskväll! Min kommer i alla fall vara väldigt lugn! *hihihi*
.
*Kramar på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

Låter som ni kommer ha en underbart lugn och skön kväll/natt och morgon... det är lyx det.. njut så mycket ni kan för jag vet att det inte händer så ofta.. måste ta en fika snart.. tisdag kanske, har barnen hemma då så om vi skulle ses efter att du hämtat Emilia.. kramizar

Postat av: Nina

Ja det kommer bli väldigt lugnt och skönt. Vi ska tillbringa den i soffan med komedifilmer och godis! mumma

Ja jag längtar efter en fika snart igen. Har inga speciella planer till veckan så det fungerar alldeles utmärkt! =)

Ha en fortsatt trevlig helg så får vi höras av imorgon eller måndag och boka något!

Kramizar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback