Frukost och Rally!


God morgon på mig!
För att vara en lördag så var den här morgonen bra mö mer stressande än en vanlig veckodag!
Vaknade ca 8.10 och såg att jag hade sms väntandes på min mobil. Så kollade och svarade, knappt en minut senare stod Harlad i vårrt kök. =)
Deras chaufför hade svikit så de undrade om min älskling ville och kunde ställa upp och köra och följa med på Rally idag istället. Och det är klart han ska. Han behöver komma ut och göra något roligt han med mellan varven. Men jösses vad stressigt det blev då de skulle åka typ NU. =P
Så ingen veckohandling idag heller. Så det blev för honom att slänga sig i bilen och dra till Välsviken för att inhandla det vi behöver så vi kan äta mat idag och sen fick han slänga i sig frukost medans jag fixade iordning varmt vatten och en påse med te och socker till honom, han bör behöva något varmt att dricka då de ska vara ute hela dagen i alla dessa minusgrader!
Tror ni stressen slutade när han hade kommit ut genom ytterdörren? Nä då blir Emilia så stressad att hinna vinka till sin pappa att hon välter hälften av det som står på bordet och VIPS så har vi obo'y i halva köket. =(
Så inte nog med en morgon som börjar med stress, så börjar den med storstädning av köket också. Och då har jag inte ens hunnit "morna" till mig och vakna ordentligt. =(
Men nu är det lugnt....för stunden i allla fall! =P
Så nu sitter jag mest här och funderar på vad en annan ska göra idag då? Förutom att städa lägenheten själv...igen. =(
Några förslag??
Nä ni mina vänner. Nu ska jag försöka få Emilia att äta klart och ta en cigg och samtidigt hoppas att jag vaknar till ordentligt då det känns som om jag är i något zombie liknande tillstånd!
*Ha en riktigt bra lördag i solskenet*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Saidalise

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback