Har ingen på lager!


Nu börjar det mörkna på ute och jag sitter här och väntar på att älsklingen ska komma in! Han har varit ute en bra stund med lilla Emilia och åkt skridskor, men nu måste han komma in och göra sig iordning för att hämta min mamma som ska vara barnvakt ikväll då vi ska gå på bio! *nice*
Och filmen vi ska se är en komedi och heter: "Meet the parents, little fockers". Jag hoppas den är bra, men det var ju de andra så jag tror inte mycket sämre om denna! =)
Det ska i alla fall bli jävligt gött att komma hemifrån en stund och slippa alla bråk med barn om läxor...ikväll får min mamma ta dessa! =P
Lider med henne! Men men....hon kommer säkert få David att läsa sina läxor bättre än vad vi klarar så!
.
Jag ville bara önska er en trevlig kväll egentligen då jag inte har något att skriva om eftersom dagen varit lugn med tv, Arkiv X och umänge med maken!
Men jag lovar att försöka hoppa in efter bion och skriva vad jag tyckte om den!
-
*Ha det gött så länge!*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Men skriv inte för mycket om den! Vill åxå se den! =D

Hoppas ni haft en härlig kväll! KRAAAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback