Home again!


Nu är vi hemma igen, eller ja, har varit det en stund. Tänkte passa på att uppdatera här medan min älskling kör hem mamma!
TACK mamma för barnpassningen! Vi uppskattar det jätte mycket! *love*
Det var verkligen jätte skönt att komma hemifrån med bara älsklingen en stund! Det händer inte allt för ofta! Jag har många gånger sagt att jag skulle vilja att vi försöker komma ut utan barnen i alla fall en dag varje månad. Men dagarna och månaderna springer förbi och det blir inte alls så ofta....utan snarare väldigt mer sällan! =(
Lite tråkigt och det är något vi verkligen skulle behöva ändra på. Men det är inte alltid så lätt. Antingen kommer vi inte på något att göra eller så räcker inte pengarna till och många gånger kan det kännas egoistiskt att ta oss råd för sådana saker när vi inte har råd att låta barnen hålla på med alla fritidsaktiviteter som de vill.
Men någon gång kanske vi hittar en lösning på detta med....hoppas jag i alla fall!
Det är bra att komma ut som man och hustru och bara umgås. Det är jätte bra för förhållandet och inom sinom tid så lär man sig väl att ta tillvara på dessa tillfällen och prata om annat än barnen och deras trots eller liknande. =P
Kanske prata om framtiden, drömmar, kanske sätta upp mål vi vill uppnå eller annat roligt!
Eller bara gå på en bio och njuta av mörkret och närheten samtidigt som det är hur roligt och trevligt som helst!
Jaja....slut tjatat om detta! Älsklingen kommer snart och innan 22 ska jag vara klar och ligga i sängen för att kolla på efterlängtade Cougar Town! *yeeees*
Sen blir det sova, sova, sova då jag måste upp tidigare imorgon för att leka åtta barns mamma igen! =P
Ska bli kul och intressant. Jag hoppas det går lika bra som förra gången...fast man vet aldrig! Jag har lärt mig att inte ta något förgivet! Men hoppet har man alltid kvar! *hehe*
Kan ju berätta att filmen var bra! Men inte så bra som jag hade hoppats på, men fortfarande väldigt sevärd och rolig. Många härliga scener och många härliga skratt! Så jag rekommenderar er att se den när ni har tid eller ork!
Nu ska jag avsluta för idag och göra mig iordning och förbereda lite inför morgondagen!
.
*SOV GOTT MINA VÄNNER*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback