Lång natt.


God morgon!
Usch vilken lång natt! Hade jätte svårt att somna då luftrören bråkade väldigt mycket med mig och mina hostattacker var extrema. Men till slut, efter 03 tiden, så somnade jag av ren utmattning.
Så den här dagen kommer nog bli väldigt lång då jag känner mig trött. Men det kanske släpper senare, och om inte så får det vara så!
Jag sitter nu och håller på med den andra bloggen samtidigt och återkommer så fort den är klar med en liten länk. Jag hoppas ni kommer läsa den också!
För jag kommer ju inte byta helt, utan denna kommer vara kvar och här kommer jag skriva om allt det vardagliga och det som jag brukar. Den nya kommer handla om något helt annat.
.
Nä...orkar inte skriva mer just nu. Känner mig helt matt. Men ha en bra dag så återkommer jag kanske mer senare!
.
*Kram*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback