Lite mycket...


Jag tror det börjar märkas att jag är trött på att vara sjuk för jag försöker verkligen kombinera mitt vanliga jag med mitt sjuka jag! =P
Fast det går nog inte riktigt så bra som jag själv skulle vilja MEN jag lyssnar fortfarande på min kropp när den säger ifrån! *duktiga jag*
Men men....har fortfarande ingen ork över för att städa, men förhoppningsvis kommer det innan vi växer fast i dammet här hemma! =P
Men idag har jag i alla fall varit och storhandlat med min älskling...men jag kan lova er att det formligen SÖG musten ur mig totalt! Jag var helt slut när vi kom hem och insåg rätt snabbt att mina barn kommer få lida för det under eftermiddagen! *snyft*

Men vilade en stund innan det var dags att hämta på dagis och den vilan var i alla fall tillräcklig för att orka vara social och så emot Angelika och hennes barn när de var här! Det var super trevligt och jag verkligen gillar den här tjejen!
Jag ser fram emot att lära känna henne ännu bättre och jag tror faktiskt vi kan bli riktigt bra vänner då vi är rätt lika. =)

Sen när de hade gått så la jag mig och slappade i soffan framför det allra sista avsnittet av Arkiv X, vilket innebär att jag nu har sett ALLA NIO säsongerna och nu är det slut! *snyft*

Jag önskar verkligen det fanns mer då jag gillar den serien, men den är slut och jag har sett alla avsnitten så nu antar jag att det är dags att hitta något annat att titta på när den tråkiga andan faller på. Så det lutar lite åt Lost då jag och älsklingen bara kollade på den första säsongen och sen la ner det! Men nu har jag hela säsong 1 på DVD som jag fått låna av Malin så bara att börja glo och va nöjd! =P
Sen efter Arkiv X pratade jag med underbara Elle då hon ringde tidigare för att kolla att jag lever....snutten min!
Så lovade att ringa upp henne så tänkte att det var lika bra att passa på innan klockan skulle bli så mycket att jag somnade ifrån det, som samtalet till min svärmor igår! =/
Efter vårt samtal insåg jag att min lilla dotter hade tvärsomnat i sin säng. Och hur mycket jag än försökte få liv i henne för lite kvällsmat och tandborstning mm så var det bortkastade försök så jag gav upp och krängde av henne kläderna och krängde på henne en blöja. Sen vände hon sig om och sa: "God natt, älskar dig!" och sov vidare!
Min lilla dotter är verkligen trött...så börjar fundera på om hon är på väg att bli sjuk eller så, men ännu har hon inte visat några tecken på det så antingen kommer det eller så är hon bara väldigt, väldigt, väldigt trött just nu!? *tycker synd om henne*
Så mina kära läsare....detta har varit min dag! Har inte hänt mycket och jag tar det fortfarande lugnt då lunginflammationen gärna ställer till det för mig. Men hostan blir mindre och mindre så förhoppningsvis är det äntligen på väg åt rätt håll och jag kan knappt bärga mig tills jag är frisk så jag kan städa, städa och åter städa här hemma! Har gått alldeles för lång tid sen förra gången!!!! ALLDELES!!!
Ni får ha en trevlig kväll och njuta av att helgen snart är här så ska jag göra mig irodning, skicka sms till söta Sandra för att sen lägga mig och antingen glo på film eller på tv...spelar nog ingen roll vilket då jag misstänker jag kommer somna lika snabbt som min lilla sötnos!
*Ha det gött så kommer jag tillbaka en annan dag*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback