Nu är det dags för...


*lalala*
.
Nu är vi hemma från Välsviken och jösses vad glad jag är att vi INTE veckohandlade idag för fy helskotta vad mycket folk det var! =(
Så jag är riktigt glad över mitt val att ta den stora handlingen i morgon och bara handla godsakerna till kvällen nu. =)
Vi fick även provsmaka på pizza i butiken och FY HELVETE vad god den var!!! *rent ut sagt*
Det var i alla fall "Ristorande - Mozzarella" och vi var bara tvugna att köpa 2 stycken till vuxen myset senare ikväll!
Supergoda så dessa rekomenderar jag er at prova...om ni inte redan gjort det! *mums filibaba*
Det enda tråkiga var att klockan drog iväg så fruktansvärt att vi inte "hann" åka till Rud och hämta ut Juliettes present så det får vi ta imorgon. Inte för att det gör något då det är över en månad kvar tills hon fyller år. Men ändå skönt att ha saker gjorda! *typiskt mig*
Direkt när vi kom hem så fixade vi iordning för vårt fredagsmys. Så Juliette har plockat av vardagsrumsborden, ställt fram ljus och dukat fram medan älsklingen fixade dipperna och Emilia skalade morätter medans jag skar all gurka, morot och paprika i stavar och hällde upp chipsen vi köpte.
Så nu väntar vi bara på att dippen ska få gotta till sig lite så blir det dags för fredagsmys....*ska bli gött*
Kolla här vad duktig min lilla tjej är när hon skalar morötterna! Hon skalade hela 6 st!
Men men...det var allt för stunden. Nu ska jag krypa i mysbyxorna och be älsklingen avsluta sitt tv-spel så vi kan börja vår mysstund med barnen. Ska bli så skönt att få umgås allihopa och bara njuta av lugnet efter vår sjuk vecka!
*Önskar er en trevlig fredagskväll!!!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback