Så där ja!


Nu har Elle och Nicke gått efter en bra stund med massa skratt, hulkningar och jätte trevligt sällskap. =)
Juliette och Claes har också åkt nu så det betyder att vi är helt "alena" här hemma och det är snart dags för våran barnlediga kväll att börja!
Jag ska bara skriva detta och krypa ner i något bekvämare för att sen dumpa ner min rumpa bredvid älsklingen i soffan för en helkväll med komedifilmer och godis! *underbart*
.
Vår granne la ut en så himla underbar bild på Juliette och hennes kompis Lotta från bion, så jag var tvungen att kopiera den och visa er bilden! Här kan man snacka om riktigt coola brudar! =D
Och de hade haft jätte kul och filmen var tydligen jätte bra. 3D och allt! Man blir ju inte alls mer avundsjuk nu än man var innan...*inte ett dugg* =P
Nu ska jag byta om och mysa ner mig med älsklingen! Men ville i alla fall hoppa in och önska er en trevlig lördagskväll och säga god natt till er!
Men skriver säkert mer imorgon....kan ju vara snäll och säga vilka filmer vi såg! =P
.
*Kramar om er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback