Sanerat!!!


Så där ja!
Nu har vi sanerat hela badrummet och hela sovrummet!
Älsklingen gjorde rent inne i badrummet och hjälpte till att få in sängkläderna i tvättmaskinen, som nu går för fullt där inne, och sen tog jag täcken, kuddar och madrass samt övriga delen av sovrummet.
Nu är det skrubbat, tvättat, skakat och indränkt i bakteriedödande medel!
Så inatt ska jag sova skönt i sängen igen! *längtar massor*
Känns skönt nu när det är gjort även om det kändes tungt just för stunden. Men nu har vi båda jobbat hårt så älsklingen slappar i soffan med lite x-box och själv ska jag sätta mig på vår tomma säng och kolla lite på tv samtidigt som jag äter lite ostbågar och dricker en burk cola...vilket jag gjort mig välförtjänt av just nu!
Så skriver säkert mer sen!
Gå ut i solen och njut med er och ha en riktigt bra eftermiddag!
.
*Kramar om er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback