Snart lunch!


Nu sitter jag här igen, men mest för att jag inte har någonting annat att göra! =/
Emilia sitter i vardagsrummet och pusslar och älsklingen har lagt beslag på tv:n i vardagsrummet och i sovrummet vill jag gärna inte vara innan jag har sanerat det och tagit bort alla sängkläder för tvätt....sen så! =)
Så jag håller mig "gärna" i köket....trots att det är hur jävla tråkigt som helst....men innan jag vet att hans mage är normal så håller jag mig borta!
Men jag måste ju erkänna att jag börjar få jävligt långtråkigt och vet inte vad jag ska göra.
Har precis målat lite med Emilia och nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan ställa in laxen så vi får mat snart. Det är liiiiite tidigt för lunch men det kan inte hjälpas då jag är svin hungrig och magen kurrar massor på mig! *give me food*
Men men...så är det vissa dagar så bara att göra det bästa av situationen! =P
Ja men då så...då vet ni att vi ska äta lax till lunch idag. Med creme fraishe och cousous samt lite sallad. Ska bli så himla gott!!
Men älsklingen får fixa egen mat då han inte äter det. Och då tänkte jag att vi kan ta detta idag så kan han äta sin matlåda som han inte åt på jobbet-...har ingen större lust att slänga en hel portion med mat! Så han får rester, och jag avundas honom INTE då vår mat är så himla mycket godare! (Fast det tycker nog inte han) *hahahaha*
Tur att smaken är som baken......DELAD!
Den här världen hade allt varit bra tråkig om alla gillat samma saker....enformig och trist! =)
Nu ska jag göra något annat en liten stund, och jag hoppas jag kommer på något roligt innan jag går under av tristess....ska det vara så här tills han är tillbaka på jobbet så kommer jag bli knäpp! =P
(Om man nu kan bli något man redan är??)
Men det återstår att se. Bättre är det när jag sanerat alla utrymmen han haft för sig själv så jag slipper springa ner på toa och jag faktiskt kan titta på tv eller en film i alla fall! =)) *JIPPIE*
Ha nu en fortsatt bra dag mina vänner så skriver jag säkert mer senare....eller kanske inte....men det märker ni! =P
.
*Bye bye*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback