So sorry...


Jag lovar att jag inte har glömt bort er och jag är jätte ledsen att jag inte skrivit på ett tag!
Men jag har verkligen inte orkat. Och orkar egentligen inte nu heller då jag mår fruktansvärt dåligt! Hela veckan har bestått av extrem huvudvärk med illamående och en extrem hosta med kräkningar...inget ovanligt när det gäller mig. Jag hostar till jag kräks! =(
Jätte jobbigt och tråkigt men antar att det är sånt som händer....tyvärr.
Men men...idag var jag till läkaren och fick veta att jag har feber och inflammation i luftrören, inget som smittar, men jösses vad matt och trött jag är.
Och sen värker ryggen något fruktansvärt av alla hostningar och fel ställning när jag ska sova. Och nu hjälper inte massage heller. Då har både maken och äldsta sonen varit gulliga och försökt.
Men det gör fortfarande lika ont! =(
Orkar inte skriva så mycket mer utan ville mest visa att jag kommer ihåg er allihopa och jag lovar att återkomma så fort jag mår bättre och orkar skriva lite. Då ska jag berätta om veckan som varit!
Men vill avslöja en liten hemlighet....jag kommer skapa en blogg till....så fort jag mår bättre. Och den kommer handla om bara mig och mina ansträngningar. Om vad får ni veta om ni följer den bloggen med sen!
Och så fort den är klar och igång så kommer jag meddela er detta och även länka till den här så ni hittar den lätt!
Nu ska jag lägga mig, behöver vila...samt att jag har otroligt mycket feberfrossa! Hemskt att frysa och svettas om vartannat....är sååå klibbig, och duschen jag tog förut märks inte ens! *snyft*
Men jag hoppas ni haft en bra vecka hittills och att ni fortsätter ha det bra så hörs vi snart igen!
.
*Sjuka kramar till er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback