Tar det aldrig slut??


Nu sitter jag här i köket med mina döttrar och lider över att vi måste isolera oss från omvärlden än en gång! =(
Jag trodde vi klarade oss, men antagligen har älsklingen kommit i kontakt med någon som varit dålig för nu ligger han halvt utslagen i sängen och får sätta sig på toan rätt ofta mellan varven med en hink framför sig! *stackaren*
Jag hoppas vi andra klarar oss då jag verkligen INTE vill bli sjuk nu och jag vill inte ha sjuka barn heller. USCH!
Men men....förhoppningsvis går det över snart och förhoppningsvis klarar vi andra oss och slipper "skiten"...hahaha....
Blir i alla fall att ha mycet ljud på här hemma så jag slipper höra honom inifrån toaletten, för fy helvete vad jag blir illamående då! =S
Jag har i alla fall ringt alla mina samtal idag. Det som jag inte kom fram på förut fixade jag på väg till dagis så nu är det avklarat med! Känns jävligt gött, så nu är det bara att hålla en tumme för att det går som jag vill den 16 februari och att jag slipper gå massa bakvägar eller bli nedstämd.
Jag kanske avslöjar vad det handlar om längre fram men just nu är jag inte redo för det och har ingen lust heller. Bättre att avvakta och se vad som händer.
En del av er kanske kan lista ut vad det handlar om men resten av er får allt vänta ett tag till! =P
Nu ska jag i alla fall tömma sophinkarna då Juliette vill vara snäll och gå ut med dem, och efter det ska jag göra allt jag kan för att hålla barnen borta från toan här uppe och borta från älsklingen. Nu får han vara helt ensam och så ska det förbli tills han är frisk. elakt kanske, men jag tar inga risker!
Önskar er alla en bra dag....förhoppningsvis får ni ut mer av de kommande dagarna än vad en annan får! =(
.
*Kram på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback