Tired...


Blev inget mer skriva igår då älsklingen kom hem strax efter klockan sju och Theodor åkte runt halv åtta. Sen var det kvällsbestyr med barnen och min kropp värkte något fruktansvärt.
Jag orkade inte ens mysa med min älskling då pga att jag fick sån dundrande huvudvärk när jag satte mig ner och äntligen tog det lugnt, så det slutade med att jag blev illamående. Så jag gick och la mig istället.
Sömnen inatt har varit ok, men inte helt bra då jag sov med huvudvärk. Vid fem tiden i morse kom lillan upp och då hade jag fortfarande huvudvärk så gick och la mig igen. =(
Nu har vi precis ätit frukost och huvudvärken är borta, men jag känner att det ligger något och "vilar" så har en stark känsla av att den kommer komma tillbaka innan dagen är slut....trist men bara att stå ut.
Kroppen är trött idag, vilken kanske inte är så konstigt med tanke på allt man gjorde igår....men värst är det i fingrarna, högersida av ryggen och nacken. Jag kan inte sträcka ut mig ordentligt. Men det släpper väl när jag kommer igång och är vaken helt och börjar med dagens sysslor! =P
.
Så inget mys igår och inte direkt någon rolig lördag....och antagligen blir inte söndagen roligare heller. Har inga speciella planer idag förutom att jag vill hämta Juliettes födelsedagspresent och så skulle det vara bra om vi kan dra och handla, för nu är det allt bra tomt i kylskåpet.
Men vet inte om älsklingen är så pigg på att köra bil idag. Han har lite ont i ryggen efter gårdagen och är trött i benen och kroppen efter att ha kört bil, stått, suttit och gått hela dagen för att se på Rallyt. Så vi får se om det blir någon handling idag eller om vi får klara oss utan. Han behöver väl vila då han går på nattskiftsveckan idag. I värsta fall får jag ta bussen och handla det nödvändigaste....vad nu det är....jo mjölk!
Nä...nu ska jag göra något vettigare än att sitta här....ska försöka få barnen att komma upp med sin smutstvätt och då behöver jag verkligen tvätta sen, de kommer säkert fylla två tunnor....som vanligt. Så då har jag fullt upp idag igen! =/
Hoppas ni får en bra dag så skriver jag säkert mer senare!
.
*Hej så länge*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback