Uppe...


...före tuppen och UTAN väckarklockan! Vilket var en jävla tur då jag vaknade kl 5.47 och funderade på varför klockan inte ringde...eller hmm...stängde jag av den utan att märka det?
Gick upp och drack lite vatten och kollade sen larmet och insåg att jag hade glömt ändra timmen så den stod på 6.45 istället för 5.45! =/
Vilken jävla tur att jag vaknade av mig själv! =D
Somnade igår utan att se klart på Cougar Town, blev lite besviken eftersom jag missade det förra veckan OCH reprisen i söndags! Men men....är man trött så är man!
Nu sitter alla barnen och kollar på tv/spelar sällskapsspel i vardagsrummet utom Emilia som fortfarande sover och David som äter frukost. Älsklingen sover också skönt i vår säng! *lite avundsjuk*
Men jag känner mig inte så jätte trött så det kommer gå bra. "Snart" ska jag ta upp lillan och sen servera de resterande 6 barnen frukost!
Vill även skicka en liten hälsning till en av mina bästa väninnor och bara säga: "Slappna av, ta hand om dig och ta det lugnt! Vi finns här för dig sen när du kommer hem. Behöver du någon hjälp med någonting så MÅSTE du säga till! Våra tankar kommer vara hos dig idag och jag ser fram emot ditt sms när du vaknat sen!" *Kramar i massor*

Jaha....det var allt jag hade för stunden! Nu ska jag försöka vakna till innan det är dags att servera alla barn frukost!
.
*Ha en super bra dag*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback