Åter hemma!


Klockan drog iväg lite snabbt här så nu är det mat som gäller och sen lägga lillan och få Jullan klar för natten med.
Men tiden springer lät iväg när man har trevligt! =)
Hade det ju jätte trevligt hemma hos Angelika med familj, gott kaffe, god chakladkaka, barn som leker bra, trevligt prat och MASSOR av goda råd till mitt tårtbak här framöver!
Tack Angelika för trevliga timmar och TACK för alla råd och för all hjälp du ger mig! Ska bli kul och lärosamt att göra den här tårtan! =)
Snart blir det mat här, typ bara 5 min kvar till den är klar....ska bli gott då jag känner hur magen kurrar just nu!
Sen får vi se när pojkarna kommer hem, antagligen blir det direkt i säng för dem då med!
Så dagen har varit riktigt bra och jag känner att det blev ett bra avslut på den här ledigheten!
Och imorgon smäller det igen....upp med barn och allt det vardagliga!
Jag hoppas ni får en trevlig söndagskväll med mycket vila!
Så lovar jag att skriva mer antingen senare eller imorgon!
*Kram på er allihopa!*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

tack själv det va jätte trevligt att ni kom hit.. henrik är färdig med trummorna, bara att koppla in så fungerar dom... hoppas vi löser en tårta endå... men prinsessa slottet av glas som du pratade om tror jag kommer bli mera uppskattat en en tårta... fast tårtor är roliga att göra ;) vi löser något... kramizar

Postat av: Nina

Oj! Redan...det gick fort! hihi

Ja tårtan till lillan har jag funderingar på ändå...värre med makens :/

Men till Emilia kan jag ju alltid köpa rosa marsipan på Ica och lägga på och sen köpa rosa marsipan att stämpla ut fjärilar med och prinsesskronor (kanske) och dekorera med vita pärlor och lite glitter....om jag kunde få låna lite av dig!?

Då blir den ju tjejig och fin ändå.

Kramizar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback