Blääää


Usch vilken morgon! Inte jobbig på grund av barnen eller så!! Utan mer för att jag är svintrött, har sovit dåligt av nervositet inatt så jag vaknade tidigt imorse av både mig själv och av Emilia.
Så tänkte....lika bra att läsa lite medan hon sitter framför tv:n. Så läser en del med skit trötta ögon och ett dunkande huvud och inser att det inte fungerar alls (orkade knappt 45 min)!
Sätter mig vid datorn en stund innan det är dags för frukost mm...kollar runt bland mina skolpapper och kriterier mm och ser att jag har mail från handledaren.
Inget prov idag!!! (Handledaren är sjuk) *hmm*
Sovit dåligt inatt för ingenting, vaknade tidigt och läste svenska boken för... "nada"! Efter ett tag insåg jag vilken tur för mig, då tiden inte räckt till för att jag ska kunna plugga så mycket som jag skulle behövt så NÄR jag inser detta så tänker jag bara:
Och jag som har sådana problem med magkatarren, både igår eftermiddag/kväll och under natten och morgonen, så funderade på att sjukanmäla mig pga det...men nu behövde jag inte det! *skönt*
.
Så idag tänker jag ta det väääldigt lugnt. Jag är så fruktansvärt trött och frösen av mig så det blir att slappa framför tv:n under en varm och go filt eller liknande. Struntar i vilket idag. Jag behöver vila och ta det lugnt....samla nya krafter för att orka plugga det sista som behövs så jag är redo när jag får ett nytt provdatum!
Vad ska ni hitta på idag då?
.
Nu ska jag försöka peta i mig lite frukost och sen skicka den stora till skolan! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag kan ju inte vila hela dagen....måste ju ta hand om barnen i eftermiddag/kväll! =P
.
*Ha en bra dag*

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Haha, va gött! :D Skönt för dig att du får ta det lugnt och vila ut lite.. Lärarens sjukdom måste ha kommit som en skänk från ovan.. :D

Hoppas du får en lugn o skön dag nu då! hörs sen! Kraaam! <3

Postat av: Nina

Ja verkligen! Men men....det är ju sjukdoms tider så känns lite kul att jag kunde ha lite tur! =)

Ska göra mitt bästa....först frukost sen får vi se!

Jag ringer dig sen! Kram! <3

Postat av: Mamma

God (jävla) morgon!!!

Jaha då fick jag svar på frågan jag undrat om i en timme. Du behöver således ingen hjälp med barnen idag då..? =((

Kram mamma.

Postat av: Nina

Hej mamma!

Nej det behövs inte. Idag ska jag försöka att ta det lugnt och bara vara....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback