Disney On Ice!


Nu är lunchen avklarad!
Fin besök fick vi med! =P
Så nu har vi och grannarna käkar tunnbrödsrulle. Tack för matsällskapet Tine & Harald! =)
.
Nu ska jag göra mig iordning och sen få lillan klar. Måste packa min väska med så man blir klar i tid!
För eftermiddagen kommer vi spendera på löfbergs lila arenan och kolla på årets Disney On Ice!!! =D
Det ska bli så himla kul och det är även extra roligt då båda flickorna ser fram emot detta jätte, jätte mycket!!! *fun, fun, fun all day long*
Sen när det är slut blir det hem och ta emot pojkarna då de kommer ungefär samtidigt från Gustavsvik och deras heldag med bad,  mat, fika och massa annat skoj!
Och då blir det väl kvällsmat, prat om dagen som varit och sen lite myspys! *skönt*
Vad har ni för planer för dagen eller resten av helgen då???
Nu ska jag fixa och dola lite så vi blir klara....men vi hörs säkert senare igen!
Ha en super bra dag!
*Kramar till er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback