Eftermiddagen är här.


Nu är det verkligen eftermiddag och snart kommer solen börja gå ner och då mörknar det på ute. =(
Så gissa om jag är glad att vi hunnit ut med barnen en stund i dag och då tagit till vara på solens underbara sken! *like it*
Nu har vi ätit och jag och Theodor har tagit disken. Sen tillkommer ju det där vanliga med rengöring av köksbord, bänkar och spis som man måste göra efter varje måltid....*bläää*
Men nu är allt det klart. Det som inte gick in i diskmaskinen tog jag för hand då jag definitivt inte har lust att känna mig stressad över att det fortfarande är disk kvar i köket. =)
Idag åt vi min efterlängtade löksås!!! Jag har längtat som en tok sen förra gången och jag var så glad när vi handlade igår och köpte hem allting som behövdes. Enda skillnaden idag var att jag gjorde biffar till såsen istället för bacon. Men det var lika gott det! *slurp och dubbelslurp*
Gillar man den här jätte salta smaken så ska man välja bacon framför biffarna. Men men....det var gott och jag struntar egentligen i vad vi har till så länge jag har potatis och löksås! *så himla gott*
Så vad ska man hitta på nu då???
Emilia vill inviga sina ?blowpens? med pet shop, men jag såg att vi inte har några papper kvar....eller ja...typ 5 st men det kommer man inte långt med när hon sätter igång. =P
Så man kanske ska blinka med de långa ögonfransarna och övertala älsklingen att åka till Välsviken för att köpa mer papper....de borde sälja skrivarpapper där....och då kan vi samtidigt passa på att köpa lite lördagsgodis till barnen....eller ja....till de som ska ha! =P
Men vi får se...jag kanske kan övertala lillan att göra något annat istället....just idag i alla fall! *märks*
.
Nu ska jag se om man kan hitta på något att göra eller se om det finns någon annan som vill göra något....inget kul att bara sitta här ju!
Ha en fortsatt bra lördag så hörs vi snart igen!
.
*På återseende*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback