Emilias kalas!


Nu är kvällen här och se...jag lever fortfarande! =P
Dagen gick väldigt fort under vissa perioder och under andra perioder blev jag lite rastlös då vissa saker gick snabbare än jag hade beräknat!
Men vila har jag inte haft någon ro till utan "flängt" runt som någon annan virrig höna istället! *typiskt mig*
Men men....så kan det vara mellan varven och det gör mig faktiskt ingenting då min lilla älskling har varit så himla nöjd med sitt kalas och alla kompisar som kom och alla fina presenter hon fick! *kul*
Och hon var så söt min lilla prinsessa! (visst det är ett smeknamn vi använder på hennes storasyster då vår lilla älskling oftast kallas för ängeln eller grodan) Men idag VAR hon en prinsessa! Hon var ju Askungen....och så himla söt!
*le som du gör på dagis....hahaha...så här ser vår sötnos ut när hon anstränger sig för att le*
*här ler hon med hjärtat....åh...min lilla sötnos*
.
Hon hade 7 kompisar här och hon fick bara sånt som hon önskat sig och sånt som hon gillar! Lyckligare unge får man nog leta efter just nu! *gillar starkt*
Ni kanske vill veta vad hon fick?
Eller inte!?
Men men....berättar då en del vill veta! =P
Hon fick en barbiedocka, ett par byxor, pet shops blåspennor, 2 pet shop figurer, en bratz väggklocka, glitterfärger, en lek och lär bok med prinsessor, ett disney princess pussel samt ett par byxor!
Hon kommer även att få en snygg bratz sittsäck....men den hade inte hunnit torka! Men jag kan se hennes glada ansikte framför mig redan nu! =D
Så Emilia är supernöjd över ALLA fina presenter hon fått och tackar alla jätte mycket för dem och för att de kom på hennes maskeradkalas och förgyllde hennes dag!
*Här öppnar hon paketen från alla sina snälla kompisar*
*Tack än en gång!*
.
På kalaset bjöd hon/vi på glasstårta som jag hade gjort, cupcakes, marschmallows och så apelsin dricka till detta!
*Glasstårtan....som ett prinsess slott, med prinsessa, prins och vagn. Självklart lila strössel och ätbart glitter*
*Cupcakes med rosa frosting, strösselhjärtan och rosa ätbara pärlor*
.
Sen bjöd vi alla vuxna på resterna av brösttårtan från igår....det var ju trots allt ett helt bröst kvar.....och så fick de kaffe till detta! (Men den sätter jag inte in någon bild på då jag bloggade bilder på den igår) =P
Alla nöjda och glada! *me like*
.
Så med tanke på hur glad hon har varit idag så ser jag fram ännu mer emot morgondagen då vi ska fira vår söta lilla dotter och ge henne våra presenter! *längtar*
Sen när hon är på dagis ska jag plugga och göra iordning hennes födelsedagstårta! *ska bli kul*
.
Så där ja! det var min dotters 4 års kalas! Hon är nöjd! Gästerna verkade nöjda! Så då är jag också nöjd!
Och jag kan lätt säga att det har varit värt varenda sekund av slit, stress och svett! Allt för min älskade dotter! =)
Mamma älskar dig snuttan! Av hela mitt hjärta! Nu och för alltid! Pussar i massor!!!
.
*Tack och kram från både mig och lilla Emilia*

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elisabeth

OMG vilken fin prinsesstårta du hade gjort! :D

Postat av: Nina

Tack så jätte mycket! =D Vad glad jag blir! =)

Postat av: Angelika

Så fin tårta du gjorde till kalaset.. du får lära mig att göra en sådan... helt klart underbar

Postat av: Nina

Tack igen vännen!

Den här var ju så enkel.....men kan skicka länk till dig någon dag! Nemas promlemas! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback