För tidigt...


Morrn på er!
Har varit uppe i snart 30min, enbart för att få en chans att göra mig själv iordning!
Om några minuter kommer grannbarnen (Malins fyra), för att vara här tills de ska gå till skolan! Och sen ska jag även ta med dem i eftermiddag när jag hämtar min lilla skrutt på dagis!
Så snart blir det fullt hus med åtta barn som ska ha frukost och göras iordning för skola och dagis! =)
Så vi får se vad man ska hitta på i eftermiddag....bråkar barnen så bör jag ha en aktivitet att sysselsätta dem med....leker de fint så är jag extra glad eftersom jag kommer nog vara jävligt trött senare fram emot sen eftermiddagen/kvällen.
Men det gör inte så mycket....bara att lägga sig tidigt ikväll och ta lite extra sovmorgon imorgon istället!
.
För övrigt har jag inte så mycket planer idag!
Blir det vanliga när barnen är borta....plugg, plugg, plugg och åter plugg.
Känns trist då det bara är en vecka kvar och jag känner ofta att jag inte hinner plugga så mycket som jag skulle vilja. Men jag får hitta en läsning på detta!
Idag blir det en snabb paus hos Angelika för en kaffe och hjälp till tårtorna som jag måste försöka fixa. Vi får se vad man kommer på för kul! =)
Annars händer det inte mycket....lite tvätt och disk, precis som vanligt!
.
Nä...nu måste jag ge mig då de andra fyra banren kommer.....så lika bra att vara snabb med att öppna så de inte väcker resten av hushållet! =P
Ha en bra dag!
Så hoppas jag att jag orkar skriva ikväll!
*Kram på er*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback