Frunch :)


Idag sov vi rätt länge allihopa....blev väckt av dörrklockan strax efter 10, kändes konstigt men det är sånt som händer.
Tog ett tag innan vi började längta efter frukost och jag fick en liten energikick och ville prova något nytt så idag gjorde jag Amerikanska pannkakor för första gången!
Till det hade vi lönnsirap, glass och grädde, David tyckte det var jätte gott (fast han ätit det förut), Theodor gillade inte lönnsirapen och själv tyckte jag det var helt ok. Lönnsirapen var väldigt skarp och söt i smaken så min andra pannkaka bestod av enbart grädde på! =)
Men jag kan tänka mig att göra det fler gånger.....men inte alltför ofta. =P
Så frukosten blev sen idag....klockan var närmare 12 så man kan kalla det för frunch (=brunch) istället! =)
.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på! Det söta gjorde mig lite illamående och inflammationen irriterar fortfarande. Så eftersom pojkarna har en varsin kompis här funderar jag starkt på att slappa med lite arkiv x och fortsätta njuta av tystnaden och lugnet här hemma!
Det är ju trots allt bara 3 dygn kvar tills det är fullt hus här hemma igen! *längtar*
Ha en bra eftermiddag allihopa!
CIAO

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback