Fryser...


God kväll på er!
Nu sitter jag här igen! =P
Dagen har jag mest ägnat åt att prata med Malin då vi äntligen fick ihop en kaffe tillsammans....och mycket prat blev det! *underbart*
Så TACK för besöket Malin och jag hoppas vi kan få ihop det snabbare nästa gång, så vi inte blir främlingar! ;P *hihi*
Sen har jag fikat med Sofie och barnen och det var lika trevligt det...TACK!
Annars har jag inte gjort så jätte mycket. Tvättat lite, pluggat lite och varit och handlat....det var tråkigt men ett måste så bara att bita ihop och se glad ut! =)
Med andra ord har dagen varit rätt lugn och det har varit riktigt skönt! Nu är kvällen redan här och lillan ska snart lägga sig! Då blir det riktigt tyst och lugnt här hemma! *gillas*
.
Har en väninna som har det väldigt jobbigt just nu och mina tankar vandrar mycket till henne! Jag hoppas hon vet att jag finns här om det skulle vara något! Jag lider med henne och önskar henne det allra bästa då hon är en underbar person som jag gillar mycket!
Jag tänker inte nämna några namn eller liknande då jag misstänker att hon vet vem hon är när hon läser detta ändå!
Så vännen min! Skit i alla andra och tänk på dig och din underbara familj! Du har riktiga vänner som älskar dig precis som du är! Alla andra har ingen aning om vad de pratar om! Ta hand om dig och dina och snälla....hör av dig om det skulle vara någonting alls....en fika, prata av dig eller lite avlastning för att skingra tankarna! *kramar om*
Vissa saker får en att må väldigt dåligt! Och en av de sakerna som jag blir ledsen och arg över är när någon/några sårar eller trakasserar någon av mina nära och kära!
Men men....det kommer slå tillbaka så småningom, då de som inte tänker sig för förlorar både folks tillit och respekt....och tillslut ryker även vänskapen!
Men jag antar att de flesta av er redan vet om detta....och de som inte gör det...se det som ett råd på er väg för bättre vänskap och ett mer tillfredsställande liv! =)
Men jag har inte BARA tråkigheter att skriva då jag har lite glada nyheter med! =)
För det första så fick jag ett sms tidigare idag från en av mina äldsta och närmaste vänner om att hon och sambon fick sitt efterlängtade barn igår! Det blev en liten flicka!
Jag är så glad för deras skull och ger er massor av gratulationer och kramar!
Och jag längtar tills jag får träffa er igen! GRATTIS!!! Och så självklart: *KRAMIZAR*

Den andra roliga saken är att en annan av mina nära vänner kommer till Karlstad på besök till helgen och frågade på FB om jag ville träffas för en fika....så hon kommer hit med sin söta dotter och kompis på söndag!
Det ska bli super kul då jag inte sett henne sen hon flyttade och jag har inte träffat hennes dotter ännu!
Hade varit lika trevligt att ses på stan och fika, men då det gått några år så ska det bli kul att träffa hennes dotter och samtidigt får hon se hur stora mina barn har blivit! Och pricken över i är ju verkligen att jag har alla barnen hemma med! =D *längtar massor*
Så ses på söndag vännen! =)
Ja ni alla vänner och okända läsare!
Det här har varit min dag och det här var de tråkiga och roliga nyheterna jag hade att berätta för den här gången! Känns lite kul att jag hade något mer att skriva om än de vanliga vardagssysslorna! Det händer ju inte allt för ofta! *fniss*
Men nu ska jag ta kvällen, se om man får barnen i säng och sen mysa med min älskling innan det är sovdags! Men jag önskar er alla en underbar kväll och så skriver jag mer imorgon när tid finns! =)
.
*Sov gott och dröm sött.....men vakna torrt! =P *

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla Larsen

Det är inte tråkigt med dina vardagsinlägg.... Det är människans verklighet!

Postat av: Nina

Ja jo det har du ju rätt i....och jag är ju inte ensam om att leva i verkligheten direkt ;)

Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback