GÄSP...


FREDAG!!! =)
Men är så himla trött! Ögonen svider väldigt mycket och idag kommer det nog ta lite tid innan man vaknar till! =(
Men det är lugnt....jag är van vid det med! =P
Har varit lite mycket de sista dagarna och jag känner att min magkatarr tycker att jag ska lugna ner mig. Men har inte riktigt tid över för det så i värsta fall får jag ta tabletter och göra det bästa av situationen!
Idag har jag också en del att göra, men vet inte vad jag kan göra idag och vad jag inte kan göra...så vi får se vad dagen har att erbjuda!
Ska plugga i alla fall.....för det lär jag ju inte ha tid över till under helgen! *tyvärr*
.
Men nu struntar jag i det här och går och tvättar ansiktet i kallt vatten med förhoppningen att jag ska vakna till ordentligt...dock av en chock. Men vaken lär jag bli!!! *hahaha*
Men ha en bra dag så ska jag försöka skriva mer senare!
*Kram*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Brrr! Det lät kallt, att tvätta ansiktet i kallt vatten...

Postat av: Nina

Det var kallt med....men inte fan hjälpte det =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback