God morgon!


Måndag morgon, och jag försov mig! =(
Det händer INTE speciellt ofta så antagligen var jag trött! Men men, mina planer gick inte i stöpet för det, tack vare älsklingen som var snäll och gjorde iordning Emilia och ska nu gå till dagis med henne! *nice*
Jag började dagen med att väga och mäta mig, kissa och ta en cigg!
Sen blev det löpbandet för en morgonpromenad. Jag gick 1,8km, på ca 30min. Jag är nöjd då jag svettades, men visst...det är nog inte så snabbt för många andra...MEN för mig är det det! =)
Nu sitter jag här och lyssnar på diskmaskinen och pimplar vatten....gott med vatten...och funderar lite över vad man ska hitta på idag!?
De äldsta barnen är på väg till skolan nu och Emilia till dagis. Juliette blir hemma idag då hon inte mådde så bra igår! *stackaren*
Så det blir nog en rätt lugn dag där jag kan passa på att plugga lite samt umgås lite med min dotter! *om hon själv orkar*
Men ska i alla fall börja med att avsluta här för att ta en dusch och äta frukost! Välbehövligt båda två just nu! =P
Men jag önskar er alla en riktigt bra måndag och en bra början på den nya veckan!
*Kramizar*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback